Izstrādājot pieredzes VR parasti lieto vienu no šīm programmām: Unity vai Unreal Engine. Abas ir augstu novērtētas izstrādātāju kopienās, katra ar savām unikālām stiprajām pusēm un ierobežojumiem.

Unity: Elastība un pieejamība

Plusi:

  • Lietotājam draudzīga saskarne un atbalsts daudzām platformām, ļauj viegli palaist projektus vairāk nekā 25 platformās.
  • Plaša kopiena un resursi, kas noder jaunajiem izstrādātājiem.

Mīnusi:

  • Grafika nav tik uzlabota kā Unreal, kas var būt trūkums, meklējot fotorealistiskas vizuālas.
  • Veiktspējas problēmas ar sarežģītākām spēlēm.

Unreal Engine: Izcila grafika un spēcīgas funkcijas

Plusi:

  • Augstas kvalitātes grafika un spēcīgas multiplayer spēļu izstrādes iespējas.
  • Bieža izvēle AAA spēļu (augstākās klases, ļoti sarežģītas pieredzes) izstrādei dēļ tās veiktspējas un grafikas.

Mīnusi:

  • Parasti grūtāk apgūt, var būt izaicinājums iesācējiem.
  • Prasa augstākas sistēmas resursus, kas var būt barjera mazākām komandām.

Secinājums

Izvēle starp Unity un Unreal Engine lielā mērā ir atkarīga no projekta specifiskajām vajadzībām un mērķiem. Unity parasti ir piemērotāks individuāliem izstrādātājiem vai tiem, kam svarīga elastību un lietošanas ērtumu. Unreal ir ideāls projektiem, kas pieprasa augstākās kvalitātes grafiku un ir vērsti uz AAA izstrādi. Bet protams, beigu beigās, pieredzes veiksmi nosaka nevis izvēlētā izstrādes programma bet gan cilvēki, kuri lieto šīs programmas izstrādājot VR pieredzes saviem klientiem.